Trend: Legging fever!


Vroeger werden leggings alleen gedragen om je benen warm te houden onder een rokje, maar tegenwoordig zijn leggings echt hot! Je hebt ze in alle soorten en maten. Denim leggings, leggings met print, leren leggings, leggings met gaten, en zo kan ik nog wel even doorgaan!



Op Romwe.com worden heel veel leuke en aparte leggings verkocht, ik heb er voor jullie een aantal opgezocht die ik erg leuk vond. Leggings kan je dragen met een lang shirt of lange blouse erop of onder een basic jurkje.

Ik ben een groot fan van galaxy print, dus ook van deze legging! Deze is verkrijgbaar voor $24.99 (€19,05).

Deze legging heeft kleine studs op de zijkanten, erg leuk! Te koop voor $22.99 (€17,52).

Hoe leuk sommige leggings ook zijn, je hebt ook echte horror leggings. Dan begrijp ik echt niet hoe mensen dit zouden kunnen kopen. Of erger nog, zouden ze deze leggings ook echt buiten dragen?

Als eerste stuitte ik op deze legging met frietjes erop. Ik zou dit zelfs met carnaval nog niet dragen... Voor de mensen die dit wel willen kopen, deze mooie legging kost $24.99 (€19,05).

Als laatst wil ik jullie deze legging laten zien, met een afbeelding van de Sfinx erop. De plaatsing van het hoofd van de Sfinx is niet zo tactisch gekozen. Nu loop je dus met een hoofd op je, ja eh.. Laten we deze legging maar niet dragen ;). Hij is te koop voor $25.99 (€19,81).

Wat vinden jullie van deze trend?

2 opmerkingen:

  1. Leuke leggings! Ik vind het sowieso leuk met een lang shirt of jurkje, maar soms zie je ze ook met een normaal shirtje, echt géén gezicht haha.

    BeantwoordenVerwijderen