Druk, druk en nog eens druk!


Hebben jullie het ook zo vreselijk druk de laatste tijd? Ik wel namelijk. Ik sport 3 dagen per week, ik werk 2 dagen per week en ik zit elke dag op school. Naast huiswerk maken, bloggen en naar mijn vriend toe gaan heb ik bijna geen tijd voor mezelf.
Dus de tijd die ik heb, wil ik echt gebruiken om te relaxen. Ik heb een klein lijstje gemaakt met heerlijke ontspan-manieren.




In bad gaan

Ik ontspan altijd als ik in bad lig, lekker een maskertje op mijn gezicht en in mijn haar. Soms val ik zelfs in slaap. Zet je mobiel uit! Even geen last van de buitenwereld en verstand op nul.


Sporten

Als ik sport, ontspan ik echt. Even nergens aan denken en alleen maar zweten. Ik volleybal, als ik wil ontspannen zet ik mijn hele verstand op de bal, ik denk alleen maar aan de bal. Bij hardlopen moet je je concentreren op de weg. Op je voetstappen op de aarde.


Muziek luisteren

Ga op je bed liggen, zet de radio of een afspeellijst op itunes aan en droom helemaal weg. Zorg ervoor dat niemand je kamer in komt en je echt even alleen kan zijn. Het zal je goed doen. 


Verzorging

Ga lekker naar een spa met vriendinnen, laat je nagels doen en je voeten masseren. Lekker ontspannend!
Wil je liever geen geld uitgeven? Besteed een middagje met je vriendinnen thuis en lak elkaars nagels!

Hoe ontspan jij het liefste?

2 opmerkingen:

  1. Fijne tips, dankjewel! Zó erg balen dat ik geen bad heb, dat is het enige waarvan ik echt kan ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad jammer.. Maar ik vind douchen ook altijd erg ontspannend :)

      Verwijderen