Nagellak organiseren met stickers


Ik heb al mijn nagellak in een doosje (eigenlijk een la..) opgeborgen, en dat is niet handig! Vooral bij de lakjes van Catrice heb ik er last van, je ziet niet welke kleur het is! 
Daar heb ik nu een oplossing voor gevonden, lees snel verder..



Ik heb op alle doppen van mijn nagellak de kleur gedaan die in het potje zit. Wat heb je daar voor nodig? Heel simpel, nagellak en stickertjes.
Dit stickervel heb ik gebruikt
  • Stap 1: Doe de nagellak op het stickertje en laat het drogen. Ik heb meteen alle kleuren gedaan die ik heb want het duurt best lang voor je nagellak droog is.

  • Stap 2: Haal alle nagellak weg die je geknoeid hebt, met bijvoorbeeld het puntje van je vijl of met een naald.

Ik had dus niet lang genoeg gewacht en toen gebeurde dit:


Bij de bruine kleur is het wel goed gelukt.

  • Stap 3: Plak de stickertjes op je nagellak en voilĂ !
Dit is mijn eindresultaat:
Ik ben aan het twijfelen of ik alle andere flesjes ook ga 'stickeren', want bij de meeste is de kleur wel redelijk zichtbaar.

Ga je dit uitproberen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten