Dé manier om te organizen: Bullet Journal!

Via LisanneLeeft heb ik de meest geniale manier gevonden om je leven op orde te brengen. Niet meer 100 losse blaadjes met notities in je tas, die je toch altijd kwijt raakt, maar alles netjes in één boekje! Lees snel verder.


Ik heb vaker notitieboekjes gehad, daarin schreef ik vanalles op, maar omdat het nooit overzichtelijk was gooide ik die boekjes al snel aan de kant. Bij Bullet Journaling is alles overzichtelijk en goed geordend, en dus de perfecte oplossing!



Bij de Action heb ik een klein notitieboekje gekocht, daarin hou ik mijn Bullet Journal bij.

In dit filmpje wordt alles heel duidelijk uitgelegd:


Voor meer informatie kunnen jullie op de site kijken: bulletjournal.com.

Dit idee is geweldig, ik kan nu mijn notities, to-do lijstjes en evenementen overzichtelijk in één boekje bijhouden.

Had jij hier al eens van gehoord?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er al eens iets over gelezen maar was het weer vergeten! Ik vind het zo handig! Ik moet dit ook even gaan proberen! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog nooit van een bulletjournal gehoord, maar het ziet er echt handig uit! Zeker voor een chaoot als ik!

    BeantwoordenVerwijderen