Tag: What's on my Iphone

Vandaag vond ik het wel eens tijd worden om jullie te laten zien wat ik allemaal op mijn Iphone heb staan! Te beginnen met een foto van Ryan Guzman... 
Ik heb een Iphone 4S, en die heb ik nu al 1,5 jaar. Sinds een maandje heb ik de nieuwe software erop staan, IOS 7.


Dit is mijn eerste scherm, hier staan alle apps die standaard op een Iphone staan. Hiervan gebruik ik eigenlijk alleen mijn camera en de telefoon, smsen doe ik (bijna) niet meer!
Onderaan staan de 4 apps die ik het meest gebruik. Whatsapp & Facebook Messenger gebruik ik om in contact te blijven met vrienden en mijn agenda spreekt voor zich toch? Die Competitie-app is een app gemaakt door NeVoBo (Nederlandse Volleybal Bond) en daarin kan ik mijn competitie-schema en de stand bijhouden. Op dit moment staat mijn team 6e.. Niet zo goed dus hihi.


Op mijn tweede scherm staan de apps die ik gedownload heb en de apps die ik vaak gebruik. Alle apps die ik minder vaak gebruik heb ik geordend in mappen. De app van de Albert Heijn gebruik ik voor recepten en de Meta-app is een app van school, hierin kan ik mijn huiswerk, lesrooster en cijferlijst bekijken.


De eerste map, hierin staan zakelijke dingetjes. Mijn Vodafone contacten back-up open ik nooit, deze doet automatisch back-uppen.


De tweede map is een beetje nutteloos, ik luister bijna nooit muziek op mijn mobiel en kijk zelden filmpjes. Shazam gebruik ik ook zelden eigenlijk..


Spelletjes, altijd handig voor in de bus of trein! Ik heb heel lang een Candy-Crush verslaving gehad, maar dat is al lang voorbij. Van deze 3 spelletjes speel ik Jetpack Joyride het meest.


Allemaal apps die ik eigenlijk niet zo vaak gebruik, maar wel handig vind. McDonald's vindt de dichtstbijzijnde Mac voor je, superhandig als je snel iets wil eten! NU.nl vind ik niet zo fijn, ik gebruik liever de app van de NOS. 


Social media, hier draait eigenlijk mijn hele telefoon om. Dit zijn de apps die ik niet dagelijks gebruik, ook al wil ik Instagram wel iets meer gaan gebruiken dan ik nu doe..

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Hebben jullie nog vragen over sommige apps?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten