Inspiratie: Rode oogschaduw

Soms vind ik het leuk om te experimenteren met make-up. Meestal vind ik inspiratie op internet en dan zoek ik de producten om het zelf uit te proberen! Laatste heb ik een blog gelezen over rode oogschaduw en dat is wel een hele aparte trend!


Met rode oogschaduw gaat het er al snel uit zien alsof je een oogontsteking hebt, oppassen dus! Ik vind het zelf een heel opvallende kleur en je moet het 'durven' dragen.



Ik denk dat het meer geschikt is voor een avondlook.


Dit vind ik echt een hele mooie look. Met die lippenstift is het gewoon, wauw!



 Rihanna draagt een subtiel rood lijntje onder haar oog, erg mooi! Het is wel belangrijk dat het lijntje niet gaat uitlopen, dan krijg je namelijk het 'ontstoken oog'-effect.


Ik vind rode eyeliner ook wel iets hebben!


Hebben jullie ooit rode oogschaduw gedragen? Of zijn jullie dat van plan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten