BOOST your energy!


Hebben jullie dat ook? Ik voel me de laatste tijd zo slap, zwak en moe. Maar ik ben niet zien, ik ben gewoon moe van alle stress om me heen, van het weinig tijd hebben en altijd druk te zijn.
Dus ik heb besloten om mezelf een energieboost te gaan geven! Ik heb even op het internet gespeurd en ik heb een lijstje gemaakt met allemaal dingen die je helpen om weer wat meer energie te krijgen, kijk snel verder!





  • Gedraag je energiek: Je gedraagt je naar hoe je je voelt, en andersom. Als je je dus wat energieker gaat gedragen krijg je vanzelf ook meer energie. Loop stevig door in plaats van te sloffen, praat vrolijker en luister muziek op het hoogste volume!
  • Ruim op: Als je omgeving is opgeruimd ben je meestal gelukkiger omdat het je rust  geeft. Je wordt niet meer moe van alle dingen om je heen. Dus neem lekker de tijd om je bureau eens flink op te ruimen! 
  • Praat met energieke mensen: Als je met mensen praat die bruisen van de energie, word je vanzelf ook aangestoken.

  • Haal diep adem: Diep in- en uitademen verheldert je geest omdat je hersenen heel veel zuurstof krijgen, en daar word je energieker van!
  • Beweeg!: Je hebt geen idee hoe belangrijk het is om in beweging te blijven. Als je je down voelt kan je beter een stuk gaan wandelen/joggen dan in je bed gaan liggen! Neem je hond bijvoorbeeld eens mee op een lange wandeling.
  • Zeg NEE: Zeg eens nee tegen de dingen die je echt niet wilt of kunt doen. Beperk ook je afspraken met mensen die je meer energie kosten en omring je met mensen waar je meer energie van krijgt!

Wat doe jij om jezelf een energieboost te geven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten